سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلر آب

استخرهای خانگی یکی از مکان هاییست که باید طبق قواعد خاصی ضدعفونی و در اصطلاح، گندزدایی شوند. استخرها اعم از استخرهای خانگی و یا عمومی، قابلیت رشد جلبک و ویروس ها را به علت رطوبت دائمی دارا می باشند. عدم دقت به قواعد پاکسازی استخرها می تواند منجر به کاهش کیفیت آب استخر، ایجاد رسوب در کف استخر و دیواره های آن، انتشار بوی نامطبوع و تصاویر ناخوشایند از جانوران ریز و درشت و در نهایت انتقال بیماری های مختلف به انسان گردد. دقت کنید که انتقال بیماری در آبی که شفاف به نظر می رسد اما ضدعفونی نشده است نیز امکان پذیر است.

جلوگیری از بروز چنین مسائل بهترین روش مراقبت از استخرهای خانگی و عمومی است اما اگر با چنین مشکلاتی رو به رو شدید باز هم امکانات کافی برای پاکسازی استخر وجود دارد. با ما همراه باشید تا یکی از مهمترین اصول پاکسازی استخرهای خانگی از ویروس ها را تشریح نماییم. این روش که  کلر زن نام دارد به وسیله استفاده از پودر کلر صورت می گیرد.

یکی از پارامتر های مهم برای سلامت آب و شناگران تنطیم کلر استخر است، زیرا به محافظت از شناگران در برابر میکروب های موجود در آب کمک می کند،بیشتر شناگران می دانند که تنظیم کلر استخر برای از بین بردن میکروبهایی باکتری ها و قارچ های موجود در آب بصورت منظم به آب اضافه می شود.

 

کیت تنظیم کلر استخر

اندازه گیری کلر و ph استخر با استفاده از قرص dpd و قرص فنل

 

تنظیم کلر استخر و ضد عفونی کننده های استخر بر پایه کلر به کاهش خطر شناگران کمک می کند. بیماری های ناشی از آب مانند اسهال ، گوش شناگر و عفونت های مختلف پوستی کمک می کند.

برای دیدن مطالب بیشتر میتونید به سایت استخرچی مراجعه فرمایید.