سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انواع استخر

مراحل استخر بتنی

اگر به این فکر ساخت استخر بتنی برای شنا کردن در ملک خود هستید، احتمالا از خود می­پرسید که چه چیزی در روند ساخت دخیل است. در این مقاله، ما هر یک از مراحل مربوط به ساخت استخر بتنی را شرح داده­ایم تا در روند ساخت با مشکلی روبرو نشوید و هیچ گونه شگفتی برای شما پیش نیاید.

بتون به عنوان یکی از مهمترین مواد برای ساخت با کیفیت­ ترین استخرهای شنا شناخته شده است. اگر استخر بتنی به درستی ساخته شود، می­تواند بدون نیاز به تعمیرات اساسی سالها دوام آورد. در مقاله گذشته در رابطه با استخر های فایبرگلاس توضیحات کاملی رو عنوان کردیم که میتونید با هم مقایسه داشته باشید.

اصولا ساخت استخر بتنی با استفاده از شاتکریت یا گانیت، مخلوطی از بتن یا شن و ماسه که روی قاب فلزی پاشیده می­شوند، انجام می­شود.

بدین منظور، می­توانید با دقت برنامه ­ریزی و پیمانکاران مورد نظر خود را استخدام کنید تا شما را در ساخت استخر بتنی خارق­ العاده­ که برای چندین دهه دوام داشته باشد، یاری کنند. چنانچه علاقمند به ساخت استخر بتنی در فضای منزل خود هستید، به منظور کسب اطلاعات بیشتر در مورد مراحل و نحوه ساخت آن لطفا تا انتهای متن با ما همراه باشید.