سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تصفیه استخر

 

فیلتر چه کاری انجام می دهد؟

قبل از اینکه ما در مورد مشخصات مختلف فیلتر تصفیه استخر بحث کنیم. مهم است که ابتدا در مورد که فیلتر چه کاری انجام می دهد و چرا برای استخر بسیار مهم است. توضیحاتی ارائه کنیم. فیلتر کالایی است که در شبکه لوله کشی استخر لوله کشی می شود. وقتی آب از داخل آن رد می شود ، از فیلتر عبور می کند و خاک و بقایای داخل آن محبوس می شود. این باعث ایجاد آب تمیز و فیلتر شده می شود. آب تمیز از طریق یک لوله خروجی به داخل استخر جریان می یابد. پمپ فیلتر تصفیه استخر تا زمانی که سیستم روشن باشد به صورت گردشی باعث تصفیه آب می شود. بسته به نوع فیلتر تصفیه استخر و میزان استفاده از استخر ، اکثر دارندگان استخر فیلتر را برای یک دوره 6 تا 12 ساعت در روز اجرا می کنند.

مدار پمپ و فیلتر تصفیه استخر

فیلتر تصفیه شنی استخر

 

 

این یکی از قدیمی ترین فن آوری ها و کم هزینه ترین فیلتر قابل خرید است. اگر به بیشتر استخرهای قدیمی بتنی نگاه کنید ، مگر اینکه آنها به روز شده باشند. یک فیلتر شن پیدا خواهید کرد. در فیلتر تصفیه استخر شنی مخزنی وجود دارد ، بسته به اندازه مخزن ، مقدار مشخصی از شن وجود دارد. شن و ماسه متریالیست است که به درون مخزن می رود.

فقط می توان از نوع خاصی از شن و ماسه که مخصوص صنعت استخر است استفاده کرد. فیلتر تصفیه استخر با حرکت آب از بالا به پایین در مخزن کار می کند. در مخزن حدود 75? شن و 25? فضای آزاد وجود دارد. وقتی مخزن از آب استخر پر می شود ، از ماسه عبور می کند. هر ذره ای که بزرگتر از ظرفیت میکرونی دانه بندی شن ها باشد را درگیر شن گیر می کندو فیلتر می کند.

جهت مشاوره و خرید و رفع عیوب سیستم تصفیه خود با استخرچی بگیرید. 46087232-46087252-09120215694

بکواش

این خاک و آوار تا زمانی که کل سیستم شستشو نشود ، در مخزن باقی خواهد ماند. سپس ممکن است از فیلتر عبور کرده و دوباره به داخل استخر رانده می شود. بنا براین نوعی از عملیات شستشو باید روی فیلتر تصفیه استخر انجام شود. یک فیلتر شنی به طور معمول دارای یک دریچه چند پورت است که از سه تا شش عملکرد فیلتر را امکان پذیر می کند.

در هنگام کار با فیلتر عادی ، شیر بر روی حالت فیلتر تنظیم می شود. این بیشتر اوقات فیلتر تنظیم می شود. یک حالت شستشوی معکوس نیز وجود دارد که صاحب استخر را قادر می سازد شیلنگ را به فیلتر متصل کند. تا تمام آلودگی ها و بقایای شن را تخلیه کند. کاری که این اساساً انجام می دهد جریان معکوس جریان آب از فیلتر تصفیه استخر از پایین به بالا است. این باعث می شود که بقایای جمع شده از فیلتر به سمت شلنگ تخلیه منتقل شود. شن و ماسه داخل آن به طور کلی هر سه تا پنج سال تعویض می شود. این بستگی به طول فصل شنا و نحوه نگهداری استخر دارد. این کار باید انجام شود زیرا با آب رفت و برگشت روی آن ، ذرات شن بسیار گردتر می شوند که باعث می شود آنها به هم قفل شوند. این یک فیلتراسیون کمتر موثر است.