سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آببندی کردن استخر با کاور رنگ استخری

با گذشت زمان ، آب بندی کردن استخر به دلیل برخورد مداوم نیروهای داخلی و خارجی و حتی غیر اصولی ساختن استخر لازم اجرا می شود. چرا که این نیروهای خارجی باعث به وجود آمدن ترک ها و رانش و نشت آب می شود. در حالی که اغلب با ترک های کوچک خود را نمایان می کنند و رفته رفته باعث به وجود آمدن درزهای بزرگتر و مشکلات جدی تر برای استخر شما می شود. این ترک ها می توانند منجر به نشت جدی شوند. اینجاست که هدر رفت فوالعاده انرژی ،آب،زمان و اعصاب خود را خواهید داشت.

 

آببندی کردن استخر با کاور رنگ استخری

اگر این ترک ها از قبل وجود داشته باشند ، یافتن ترک ها و آب بندی کردن استخر به تنهایی می تواند زمان قابل توجهی طول بکشد و اکثر افراد دانش فنی برای انجام کاری در مورد آن را ندارند ، حتی وقتی آن را پیدا کنند. داشتن برنامه ای برای شناسایی وضعیت فعلی و اقدامات لازم برای رفع آن ، مساوی است با هزینه نکردن سالانه دو برابر پول برای استخر یا افزایش قابل توجهی از هزینه های نگهداری استخر شما.

جهت مشاوره و رفع مشکلات تجهیزات و آب بندی کردن استخر با ما در تماس باشید. گروه مهندسین استخرچی سازنده انواع استخر های بتنی،فایبرگلاس،درمانی و لوکس در ایران. 09120215694-02146087232-02146087252

آب بندی استخر

آیا استخر من نشتی دارد؟

اولین قدم برای آب بندی کردن استخر موجود ، تعیین میزان نشت آب است. گرچه پوسیدگی حاصل از آب یک روند تدریجی است ، اما نشت آب به صورت تدریجی و آهسته می تواند تشخیص آن را دشوار کند. به همین دلیل ، شما نباید در همه موارد به دنبال ترک های بزرگ و بدیهی بگردید و این خیلی مهم است که علاوه بر بازرسی و جستجوی گسل ها و ترک های عمده شدیدا به دنبال ، گسل ها،درزها و ترک های جزئی باشید.

یکی از شاخص ها و یافتن آسان نشت آب استخر است. به طور معمول این است که ، یک استخر نباید بیش از 5 سانت آب در هفته از دست بدهد. مقدار مساوی یا بیشتر از آن معمولاً نشانگر دیواره استخر نامناسب یا نشتی در محلول های ضد آب ،کاشی ها وجود ترک ها و دیواره بتنی استخر شماست.

اگر می خواهید از بابت نشتی خیالتان راحت شود و شروع به آب بندی کردن استخر کنید لازم است مطمئن شوید که کم شدن آب استخر از تبخیر آب نیست، می توانید آزمایش روزانه را انجام دهید. بسیار ساده است . روی دیواره عمقی استخر خود چند علامت و نشان به وجود بیاورید در زمان خاموش کردن پمپ تصفیه و راکد بودن آب استخر سطح آب کاملا مشخص است. آن را یادداشت کنید.

برطرف کردن مشکلات سطحی جهت صرفه جویی در هزینه نگهداری از استخر

بگذارید آن را به مدت 24 ساعت آب آن راکد بماند ، ترجیحاً در حالی که از استخر استفاده نمی کنید. سپس دوباره آن را بررسی کنید. اگر سطح آب مقدار قابل توجهی کاهش یافته باشد (و در یک حجمی به اندازه آب استخر شما هرکم شدن آبی بیشتر از 5 سانتی متر بسیار قابل توجه است.) ، در صورت کم شدن آب بیتر از رنج مجاز قطعا استخر شما درز بازکرده و دچار ترک خوردگی شده و نیاز به آب بندی کردن استخر خود دارید.

یکی دیگر از علائم مشهود در هزینه های نگهداری استخر و آب بندی کردن استخر مبلغ غیر معمول قبض آب و مصرفی شماست. (متوسط مصرف آب مصرفی خود را کنترل کنید) ، ممکن است زمان آن فرا رسیده باشد که روش های فوق را برای بررسی یک آزمایش ارائه دهید. به همین ترتیب ، اگر به نظر می رسد وقت و هزینه زیادی برای تنظیم میزان P.H استخر خود صرف کرده اید ، ممکن است آب به خاطر جایگزین شدن آب فرش باشد. چرا که پارامتر های شیمیایی آب تازه می تواند به نسبت سخت تر از آب موجود در کاسه استخر شما باشدHf

برای خواندن ادامه مطلب به پیج ساخت استخر سر بزنید.