سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مزایای استفاده از کلرزن اتوماتیک

مزایای استفاده از کلرزن اتوماتیک

کلرزن اتوماتیک استخر اتوماتیک چیست؟

دستگاه کلر ساز اتوماتیک استخر ، وسیله ای است که به طور خودکار کلر را در استخر شما پخش می کند. به جای اینکه کلر را مستقیماً در استخر خود با استفاده از یک کلر ساز شناور یا با ریختن کلر مایع قرار دهید ، آن را درون کلر ساز اتوماتیک خود قرار داده و اجازه دهید با سرعت تعیین شده توزیع شود.

  • به طور خودکار کار می کند ، حتی زمانی که از خانه یا خارج از شهر خیالتان از بابت ضدعفونی استخرتان راحت است.
  • قرص های کلر را از استخر شنا دور نگه می دارد (قرص ها می توانند آستر وینیل شما را لکه دار کنند و غیره)
  • تنظیمات مختلف به شما امکان می دهد میزان کلر را در استخر خود کنترل کنید.
  • گزینه ای برای نصب بصورت ،آفلاین وآنلاین
  • با هر سه نوع در ساخت استخر بتنی،فایبرگلاس،وینیل کار می کند
  • در کلیه استخر های توکار و روکار قابل استفاده است.
  • کلر زن اتوماتیک

معایب استفاده از کلرزن اتوماتیک

  • کمی گرانتر از افزودن کلر به صورت دستی
  • به مرور زمان نیاز به نگهداری و نگهداری دارد
  • ممکن است نصب و راه اندازی کمی دشوار باشد

 کلر مورد استفاده در تصفیه آب و کلرزن اتوماتیک

بیشترین کاربرد کلر در تصفیه آب ، ضدعفونی آب است. به عنوان یک ضد عفونی کننده ، دارای اشکالاتی است ، اما دارای مزایایی نیز است. روشهای دیگر ضد عفونی کننده مانند اشعه ماورا بنفش و ازن زدایی ضد عفونی کننده های موثری هستند اما باقیمانده ای برای جلوگیری از رشد مجدد جلبکها مانند کلرزنی ایجاد نمی کنند. کلر بهترین راه برای تأمین آب سالم به کاربر نهایی است.

 

تأمین کنندگان آب شهری معمولاً به عنوان اثبات ایمنی به اندازه گیری “پسماند کلر” – مقدار کلر باقی مانده در آب را بطور معمول برای 0.2 تا 1 میلی گرم در لیتر نگه می دارند.

 

علاوه بر ضدعفونی کردن ، از کلر می توان به طور م ironثر برای اکسید کردن آهن ، منگنز و سولفید هیدروژن برای تسهیل حذف آنها ، کاهش رنگ در آب و کمک به فرآیندهای تصفیه مانند رسوب و فیلتراسیون استفاده کرد.

گروه مهندسین استخرچی وارد کننده تجهیزات استخری در ایران جهت مشاوره رایگان و معرفی تجهیزات ضدعفونی کننده آب و استخر با ما در تماس باشید.

دستگاه کلر ساز اتوماتیک استخر چگونه کار می کند؟

دستگاه کلرزن اتوماتیک استخر مستقیماً به سیستم پمپ و فیلتر شما متصل می شود و آب برگشتی به استخر را تصفیه می کند. به عنوان مثال ، کلر ساز اتوماتیک به جای قرار دادن کلر مستقیم در استخر در یک کلر ساز شناور ، کلر را به طور مرتب از خارج استخر پخش می کند.

توجه: اگر استخر روکار دارید یا می خواهید استخر بالای زمین نصب کنید ، اطمینان حاصل کنید که از دستگاه کلرزن اتوماتیک استخر که می خرید می توانید در استخر بالای زمین استفاده کنید. برخی از کلرینرهای اتوماتیک می توانند برای هر دو مورد استفاده قرار بگیرند و برخی دیگر بیشتر به استخرهای زیر زمینی یا بالای زمین اختصاص دارند.

 

حجم استخر

بسته بندی کلر و تنظیمات دستگاه های کلر زنی خودکار با استخرهایی با حجم های مختلف کار می کنند. به عنوان مثال ، برخی از دستگاه های کلر ساز اتوماتیک استخر ، استخرهای حداکثر 40 مترمکعبی را پاک می کنند .

در حالی که بسیاری از دستگاه های کلر ساز استخر از عهده استخرهای بزرگتر برمی آیند ، سایر موارد برای استخرهای کوچکتر طراحی شده اند ، بنابراین قبل از خرید حتما این قسمت را بررسی کنید.

با بدست آوردن طول استخر خود در عرض ، سطح را بدست آورید. سپس با افزودن کمترین عمق به عمیق ترین عمق و تقسیم آن عدد بر دو ، عمق متوسط ??را پیدا کنید. فرمول نهایی شما برای مشخص کردن تقریباً چند گالن آب استخر شما به این شکل است:

طول x عرض x عمق متوسط (عمق کم +عمق زیاد مجموع تقسیم بر 2) واحد ها همه بر حسب متر هستند.

 

کلرزن اتوماتیک از چه نوع کلر استفاده می کند؟

همانطور که در مقاله خود درباره بهداشت استخر بحث کردیم ، کلر به 4 شکل قرص ، گرانول یا پودر ، مایع و گاز وجود دارد. کلر ساز اتوماتیک شما به احتمال زیاد با قرص یا چوب های قابل حل کلر استخر مانند قرص Trichlor کار خواهد کرد.