سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ساخت استخر شیشه ای

اجرای استخر شیشه ای در دکوراسیون جدید

 

ساختمان ها جلوه ای زیبا و خاص به ساختمان ها می بخشد. اجرای استخر شیشه ای در مکان های مختلف مانند هتل ها، منازل مسکونی، ادارات، مطب ها و بسیاری از مکان های دیگر طرفدارن بسیاری دارد. اگر دقت کرده باشید در این چند سال اخیر برای استیج تالارها، استودیوها، رستوران ها و در بسیاری از برنامه های تلوزیونی استفاده از شیشه های دکوراتیو با زیبایی بسیار است.
برای نصب و اجرای استخر شیشه ای از شیشه های نشکن لمینت یا سکوریت با ضخامت های متفاوت استفاده می شود که توان و تحمل بالایی در برابر ضربه و فشار زیاد را دارد به همین دلیل به راحتی می توان با نصب در دیواره ها و یا کف فشار وارده را تحمل کرد. برای افزایش جلوه و زیبایی بیشتر از شیشه ای طرح دار نیز به وفور استفاده می شود.

ساخت استخر

  • استخر شیشه ای  که مناسب فضاهای باز است.
  • استخر شیشه ای می تواند ترکیبی از شیشه و نرده استیل باشد.
  • فضای دور استخر شیشه ای را می توان با ترکیبی از شیشه و نرده استیل ایمن نمود تا از بروز هرگونه حادثه جلوگیری نمود. 

استخر شیشه ای نسل جدیدی از شیشه بالکن ها می باشد که به عنوان پوششی اطراف استخر را محاصره می کند تا در هنگام گرما به صورت تاشو، جمع شود و از هوای لذت بخش آفتابی استفاده نمود و در هنگام سرما، جلوی نفوذ سرما را به داخل استخر شیشه ای بگیرد.
در استخر شیشه‌ای بخش زیادی از استخر به ‌وسیله شیشه طراحی می‌شود و یا حفاظ دور استخر را توسط شیشه‌ کار می‌کنند. برای این‌گونه استخرها ساخت استخر کف شیشه‌ای موجب جذابیت بیشتر استخر می‌شوند. دلیل این جذابیت را می‌توان در انعکاس نور و ایجاد تلالو حاصل از بازتابش نور از شیشه استخر می‌شود که حتی نوعی حس خطر و افزایش زیبایی بصری و ایجاد هیجان در شناگر می شود. استخر کمترین سهم از اجرای پروژه‌های شبیه در جهان را به خود اختصاص داده به همین دلیل از جذابیت خاص و ناب و کم تکرار برخوردار است. شیشه استخر باید از شیشه‌هایی با مقاومت بالا در برابر فشار آب و تحمل بالایی در برابر وزن افراد همراه با آب را داشته باشد.