سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ساخت موتورخانه

در این مقاله قصد داریم ساخت موتورخانه استخر را به شما غزیزان آموزش دهیم.(( مدت زمان مطالعه کمتر از 5 دقیقه))

البته ساخت موتورخانه استخر یک کار تخصصی بوده که لازمه ی آن داشتن دانش فنی و تجربی بوده اما این مقاله به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید اجزای موتورخانه خود را بشناسید.

قبل از هر چیز سوالات زیر را با خود مرور کنید:

ساخت موتورخانه استخر (2)

ساخت موتورخانه استخر

  1. کاربری استخر من چیست و آیا استخر من سرباز است یا سرپوشیده،سرریز دار است یا اسکیمر دار؟
  2. اندازه استخر من چقدر است؟
  3. لوکیشن استخر من کجاست؟
  4. آیا استخر چهار فصل مد نظر دارید؟

خب برای ادامه مبحث ما یک نمونه ساخت موتورخانه استخر خانگی سرباز را مورد بحث قرار میدهیم. این استخر دارای سرریز بوده و همچنین چهار فصل می باشد

شروع پروژه ساخت موتورخانه استخر

محل قرار گیری ساخت موتورخانه استخر

 

بهترین محل برای موتورخانه استخر در نزدیکی استخر بوده و در عمقی حداقل به اندازه استخر می باشد. هر چقدر طول لوله کشی استخر بیشتر باشد و اتصالات بیشتری در طول مسیر استفاده شود افت فشار در طول مسیر بشتر می شود و اتلاف انرژی را در پی خواهید داشت. به همان نسبت تجهیزات شما نظیر پمپ ها باید با هد بیشتر انتخاب شوند که خو همه اینها به منزله انرژی و هزینه بیشتر بابت ساخت موتورخانه استخر می باشد.

موتورخانه استخر بدون سیستم گرمایش

ساخت موتورخانه استخر بدون سیستم گرمایش

مهمترین مبحث در انتخاب لوکیشن و مشخصات برای ساخت موتورخانه استخر انتخاب عمق مناسب برای آن است. به طوری که در صورتی که عمق استخر شما بیشتر از موتورخانه استخر در نظر گرفته شود . مشکلات هواگیری پمپ ها و عدم تخلیه کامل استخر را خواهید داشت. برای نگهداری آب و استخر خود لازم است بسته به شرایط نگهداری استخر خود را شستشو دهید. گاهی نیاز به بازسازی خواهید داشت و همه اینها از جمله شرایطی است که شما نیاز به تخلیه کامل آب استخر خود خواهید داشت.