سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عمیق ترین استخر جهان

عمیق ترین استخر جهان پاییز امسال یعنی 2021 در لهستان افتتاح می شود.




ساخت عمیق ترین استخر جهان در لهستان

استخر غواصی Deepspot در عمق 45 متری مکان ایده آل غواصان مبتدی و حرفه ای برای تمرین مهارت های خود خواهد بود.
با 8000 متر مکعب آب پر خواهد شد – معادل 27 استخر شنای اندازه المپیک واقعا هیجان انگیز است.
Deepspot رکورد عمیق ترین عنوان استخر شنا را از Y-40 Deep Joy در مونتگروتو ترمه، ایتالیا ، که 42 متر عمق دارد ، خواهد زد. البته همین حالا در کتاب رکورد های گینس هم به ثبت رسیده است.
عمیق ترین استخر جهان واقع در نزدیکی ورشو ، لهستان ، 45 متر  عمق معادل 148 فوت است. و تاج عمیق ترین استخر جهان را که پیش از این در ایتالیا بود را ربوده است . عمق استخری که در ایتالیاست  42 متر است .

مشخصات طبیعی عمیق ترین استخر جهان

 

“در عمیق ترین استخر جهان هیچ ماهی با شکوه و صخره های مرجانی وجود ندارد ، بنابراین هیچ جایگزینی برای دریا نیست اما قطعاً مکان خوبی برای یادگیری و آموزش است تا بتوانید با خیال راحت در آب های آزاد غواصی کنید.

 

این مرکز همچنین دارای برخی تونل ها و ویژگی های چشمگیر دیگر است مه باعث هیجان و تولید آدرنالین میشود. آیا دوست داشتید تجربه غواصی در این ساخت استخر با شکوه را تجربه کنید؟

استخر شنا در استراحتگاه San Alfonso del Mar در Algarrobo ، شیلی با طول 1013 متر (3،324 فوت) طول با مساحت 8 هکتار (19.77 جریب) بزرگترین در جهان است. این دسامبر در دسامبر 2006 به عنوان بزرگترین استخر شنا بر اساس منطقه در کتاب رکوردهای جهانی گینس ثبت شد.

 

عمیق ترین استخر جهان به میزان سرسام آور 250 میلیون لیتر (66 میلیون گالن) آب در خود جای داده و معادل حدود 6000 استخر 8 متری است. سان آلفونسو دل مار در حدود 90 کیلومتری سانتیاگو واقع شده است ، یکی از جاذبه های مهم گردشگری و مقصد محبوب شیلیایی ها و گردشگران از سراسر جهان است.

در زیر می توانید گسترده ترین گالری آنلاین را به همراه اطلاعاتی درباره فناوری پشت این استخر باورنکردنی مشاهده کنید. همچنین می فهمید که چرا آنها در کنار اقیانوس ،ساختند.