سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نگهداری از استخر

نگهداری از استخر

نگهداری از استخر

 

 

وقتی می دانید استخر شما چگونه کار می کند ، بهترین روش های مراقبت از آن و نحوه برنامه ریزی برای آن ، آماده خواهید بود. تا تقریباً هرگونه مشکل احتمالی استخر را که به نظرتان می رسد حل کنید. تعمیر و نگهداری خوب استخر با شناخت استخر شما آغاز می شود قبل از اینکه بتوانید از استخر خود به درستی لذت ببرید یا از آن مراقبت کنید.
ممکن است لازم باشد تمام قسمتهای استخر خود را فرچه بزنید. نیازی به گذراندن یک دوره ضمیمه یا رفتن به دکترای حرفه ای از هاروارد نیستید.
اما دانستن قسمتهای اساسی استخر و عملکرد آنها به شما کمک می کند تا همه چیز روان کار کند – و حل و فصل مشکلات هنگام بروز را آسان تر می کند. اجزای اساسی استخر شنا مانند بسیاری از تجهیزات عمده در خانه شماست.  می توانید در حالی که با بلندگوهای استخر زیر آب شنا می کنید ، گرمایش و روشنایی پیشرفته را اضافه کنید ، روکش های استخر با تکنولوژی بالا نصب کنید و حتی از موسیقی لذت ببرید.
اما چه یک استخر خانگی داشته باشید یا یک واحد بزرگ تفریحی  ، هر استخر دارای چهار جز است که برای نگهداری از استخر اوقات خوب باید مراقبت منظم داشته باشند.
موارد شامل:
  • آب استخر
  • دیوار داخلی
  • سیستم فیلتر
  • استخر سیستم اسکیمر یا سرریز استخر
آب  تمیز ، شفاف و نگهداری از استخر از شما و خانواده در برابر آلودگی ها و آلاینده ها محافظت می کند. همچنین به شما کمک می کند از تعمیرات سخت افزاری پرهزینه به دلیل خوردگی یا تجمع مواد معدنی جلوگیری کنید. و به کل استخر شما دوام بیشتری می دهد.
فضای داخلی استخر دیواره های آستر استخر شما با آب استخر و هر آنچه وارد آن می شود تماس مداوم دارند. تمیز نگه داشتن این سطوح و پاک بودن جلبک ها ، کپک ها و باقی مانده ها به تمیز و ایمن بودن استخر کمک می کند.
شفافیت آب
سیستم پمپ و فیلتر استخر قلب استخر  است. خوب ، این کمی عجیب به نظر می رسد. اما به آن فکر کنید: پمپ استخر شما آب می کشد ، گردشآب ایجاد میکند، مانند کاری که قلب شما با خون شما انجام می دهد. فیلتر استخر سایر آلودگی ها را از آب شما پاک می کند. هم از شما و هم از استخر در برابر آسیب محافظت می کند.
برای مشاوره جهت نگهداری از موتورخانه و ساخت استخر خود با ما همراه باشید. گروه مهندسین استخرچی با داشتن تیمی مجرب آماده انتقال تجربیات و مشاوره در پروژه های شما می باشد. 09120215694-46087232-46087252
استخرچی سازنده استخر های بتنی و فایبرگلاس در سراسر ایران.
بدون سیستم فیلتر عملکردی ، استخر شما ضعیف میشود و رنگ آب ابری ، آلوده و غیر قابل شنا خواهد شد. بسته به تنظیمات خود ، ممکن است یک فیلتر کارتریج ، فیلتر شنی ، فیلتر زمین دیاتومه (D.E.) داشته باشید. که در کنار یک فیلتر مناسب هم باید یک کلرزن یا ازن زن داشته باشید.