سفارش تبلیغ
صبا ویژن

موسیقی در آب

اما آیا موسیقی زیر آب بی خطر است؟

موسیقی در استخر

با توجه به صنعت استخر و موسیقی زیر آب در مورد الکتریسیته های اخیر مربوط به چراغ های استخر ، برخی ممکن است این سوال را داشته باشند که آیا اضافه کردن توان صوتی عاقلانه است؟

تولیدکنندگان تأکید می کنند که تمام الزامات اتصال و اتصال زمین به چراغ های استخر بتنی و آبگرم برای بلندگوها نیز اعمال می شود. علاوه بر این ، بلندگوها با یک ترانسفورماتور جداسازی نصب می شوند و تقویت کننده باید دارای قطع کننده مدار ارت زمین باشد . همه این موارد موسیقی زیر آب را در آب کاملا ایمن می کند ، کارشناسان می گویند

به عنوان یک اقدام احتیاطی اضافه شده ، اکنون استاندارد برق الزام کرده است که بلندگوها دارای یک کوره از جنس استنلس استیل و دستورالعمل نصب آن ها برای قرار دادن ولتاژ القایی در یک فولاد ضد زنگ باشند.

این در حالی است که چندین سال پیش بلندگوها در داخل یک طاقچه فایبرگلاس به صورت باز نصب می شدند.

حداقل یکی از تولیدکنندگان موسیقی زیر آب معتقد است که این امر کمی اغراق آمیز است زیرا شناگران هرگز چنین کاری نکرده اند.

بلندگوهای عادی در ته استخر شنا چندان خوب نیستند ، بنابراین جای تعجب نیست اگر یاد بگیرید که بلندگوهای زیر آب به طور ویژه طراحی شده اند تا نه تنها صدای با کیفیت را در یک محیط غوطه ور ارائه دهند ، بلکه همچنین از جلوگیری از اتصال کوتاه ، شناگران به برق جلوگیری کنند.

بنابراین انتظار می رود که یک اسپیکر با کیفیت زیر آب بین 300 تا 2000 دلار متغییر است. مدل های معمول شامل یک بلندگوی پلاستیکی ضد آب و ضد آب است که توسط یک سیم بلندگوی عایق بندی شده به یک سیستم صوتی بالاتر از آب متصل می شود. شما می توانید بلندگو را داخل یک سوله در استخر نصب کنید – در این صورت شما می توانید از یک لنز صوتی برای هدایت امواج صوتی به بیرون در استخر استفاده کنید – یا ممکن است فقط بلندگو را به یک طناب وصل کنید و آن را آویزان کنید.

اگر از بلندگوی موسیقی زیر آب خوب استفاده کنید خیلی عالی به نظر نمی رسد اگر از آن در هوا استفاده کنید. در حقیقت ، ممکن است کاملاً وحشتناک به نظر برسد. طبق گفته بیل فیلیپس رئیس کلارک سنتز ، یک بلندگوی با کیفیت در زیر آب بیشتر شبیه یک ساز ظریف چوبی مانند ویولن سل یا ویولن است. صدا به جای اینکه از یک نقطه متمرکز پخش شود ، از تمام سطح بلندگو تابش می کند.

حجم آبی که می توانید با بلندگو بپوشانید متفاوت است. به عنوان مثال ، Clark Synthesis یکی از بلندگوهای استخر Diluvio خود را برای هر قسمت استخر 20 فوت در 20 فوت (6 متر در 6 متر) توصیه می کند. سیستم یادآوری غواص Lubell System 3300 – که برای استفاده در قایق های غواصی در نظر گرفته شده است – با فرض شرایط مطلوب ، می تواند آژیر آوازی را در کل شعاع زیر 1 مایل (1.6 کیلومتر) شنیده شود. اسپیکرهای غواصی مانند اینها مربیان را قادر می سازد تا با غواصان دیگر ارتباط برقرار کنند.