سفارش تبلیغ
صبا ویژن

استخر های وینیل

آسترهای وینیل چه مدت دوام می آورند؟

یکی از سوالاتی که بیشتر اوقات می شنویم این است که "آسترهای استخر وینیل چه مدت طول می کشد؟" سفارش ساخت آن ها چگونه است؟ پاسخ به عوامل مختلفی مانند میزان تابش نور خورشید در استخر بستگی دارد. استخر چقدر فرسوده است و پایدار است. و البته سطح مراقبت و نگهداری شما در طول سال برای استخر. با تعمیر و نگهداری منظم ، آسترهای استخر وینیل می توانند تا 10 سال قبل از اینکه نیاز به تعویض داشته باشند ، دوام داشته باشند ، هرچند ممکن است طول عمر برخی از آنها کمی کوتاهتر یا طولانی تر باشد.

 

 

گزینه های زیادی برای طراحی استخر رویایی شما وجود دارد

استخرهای وینیل مربوط به گذشته در مورد گزینه های طراحی بسیار محدود بودند. اگر چیزی غیر از مستطیل با رنگ آبی  می خواستید ، خوش شانس نبودید. و باید به دنبال استخر های بتنی یا فایبرگلاس بروید. این روزها ، احتمالات تقریباً بی حد و حصر است. تکنیک های مدرن ساخت می توانند یک آستر وینیل برای تقریباً هر شکل استخر تولید کنند. اکنون می توانید استخرهای وینیل را با هر تعداد ویژگی مانند آبگرم های ریخته شده یا برآمدگی های برنزه ، و آسترها در هزار رنگ ، الگو و ضخامت تهیه کنید. استخرهای وینیل را می توان با انتهای عمیق تر از آنچه که فایبرگلاس ارائه می دهد طراحی کرد. علاوه بر این ، اگر سلیقه شما تغییر کند ، یک ظاهر کاملا متفاوت فقط یک آستر جایگزین است. این کاری است که شما نمی توانید با استخر بتونی یا فایبرگلاس انجام دهید. آسترهای استخر Latham Pool همچنین دارای فناوری UltraSeam هستند که ظاهری یکپارچه در استخر شما ایجاد می کند که سایر تولیدکنندگان نمی توانند ارائه دهند.

صاف به لمس

قبل از اینکه این مورد را بپوشانم ، با کمال میل می توانم جذاب ترین جنبه آستر وینیل را لمس نکنم: احساس صاف آن. هر کسی که تا به حال روی استخر بتونی پوست پاشنه یا آرنج خود را پوست کند ، می داند من در مورد چه چیزی صحبت می کنم. در مورد سر خوردن روی سطح صاف آستر استخر وینیل نکته رضایت بخشی وجود دارد. و دوباره ، این سطح صاف همچنین به کاهش تعمیر و نگهداری کمک می کند.