سفارش تبلیغ
صبا ویژن

استخر فایبرگلاس یا بتنی

مقایسه استخر بتنی و فایبرگلاس به نظر شما کدام بهتر است؟

بهترین زمان برای ساخت استخر در اواخر زمستان و شروع فصل بهار است. هنگام ساخت استخر ، یکی از مهمترین مواردی که باید در نظر بگیرید این است که چه جنسی از استخر را انتخاب کنید.  قاعدتا تصمیم آسانی نخواهد بود. اما ما به شما کمک می کنیم که بتوانید دید بهتری در رابطه با انتخابتان داشته باشید. جنسی که برای استخر انتخاب می کنید روی روال نگهداری استخر و همچنین طول عمر کلی استخر شما تأثیر می گذارد. هنگامی که تفاوت بین استخرهای بتونی و فایبرگلاس را در نظر می گیرید ، مواردی وجود دارد که باید بدانید.

 

مقایسه استخر بتنی و فایبرگلاس

مقایسه استخر بتنی و فایبرگلاس و وینیل

در صورتی که هنوز سوالی به پاسخ در مقایسه استخر بتنی و فایبرگلاس برای شما وجود دارد همین حالا با مهندسین استخرچی تماس بگیرید. 09120215694-46087232-46087252

گروه مهندسین استخرچی سازنده استخر های پیش ساخته و بتنی در ایران

آرزوی ما شادی و کسب رضایت شماست.

هزینه های نصب استخر فایبرگلاس و بتن

هزینه ساخت هر دو استخر بتنی و فایبرگلاس تقریباً متفاوت است. هزینه متوسط ??استخرهای فایبرگلاس تقریباً از 70 میلیون تا 300 میلیون متغییر است ، که بستگی به اندازه ،طرح،و تجهیزات مورد استفاده از قبیل برند تجهیزات دوار و سیستم های گرمایشی دارد.  در حالیکه در مقایسه استخر بتنی و فایبرگلاس هزینه ساخت استخرهای بتونی از 100 میلیون تا … متغییر است حدود نهایی نخواهد داشت و آن به دلیل ابعاد و اندازه نا محدود آن و نوع استخر از باب لبه نا محدود یا ترکیب شیشه بتن و یا استخر های بالا برنده متغییر است.  این اختلاف قیمت به مشخصا در ایران قابل توجه است که در انتخاب استخر شما تأثیر بگذارد.

بطور متوسط استخر های بتنی اگر طبق استاندارد و اصول ساخته شوند معمولا تا 35% هزینه بیشتری نسبت به استخر های بتنی در ایران دارند.

فاکتورهای زیادی وجود دارد که می تواند انتخاب خوبی داشته باشد. همه چیز به نیازها و خواسته های شما بستگی دارد. به همین دلیل ، هنگام ساخت نباید فقط این آیتم را مد نطر قرار دهید.

مقایسه نگهداری از استخر فایبرگلاس و بتنی

در حالی که ساخت استخر بتنی از فایبرگلاس بیشتر است ، نگهداری از فایبرگلاس ارزان تر است. فایبرگلاس در برابر جلبک ها مقاومت بیشتری دارد و نگهداری آن نسبت به بتن ارزان تر خواهد بود ، بنابراین اگر یک استخر ارزان قیمت که نگهداری آن آسان است همان چیزی است که شما می خواهید ، ممکن است گزینه بهتری باشد.

مقایسه استخر بتنی و فایبرگلاس

مقایسه آماری استخر های فایبرگلاس ،وینیل و بتنی