سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بکواش استخر

چرا باید شستشو یا بکواش استخر را انجام دهیم؟

بنابراین ما در اینجا در مورد چگونگی شستشوی مجدد فیلتر یا بکواش استخر صحبت می کنیم ، اما بسیاری از مردم اغلب از اختصار “شستشوی مجدد استخر” استفاده می کنند. می دانید منظور ما چیست ، درست است؟

همچنین می دانید که باید فیلتر استخر خود را تمیز نگه دارید. اما وقتی نوبت به تمیز کردن فیلتر استخر می رسد ، نوبت عملیات بکواش استخر است.

هنگامی که آب استخر از طریق دیافراگم (D.E.) یا فیلتر شن و ماسه شما عبور می کند ، خاک ، روغن و بقایای دیگری را که در محیط فیلتر جمع می شوند – وباعث عدم کیفیت آب استخر شود و آب شفافیت خودش را ار دست می دهد.

با گذشت زمان و همچنان که آب فقط در یک جهت عبور می کند ، محیط فیلتر مسدود می شود و این باعث کاهش کارایی فیلتر شما می شود. هنگامی که یکبکواش استخر انجام می دهید ، آب را از طریق فیلتر به سمت خلاف جهت می فرستید و از طریق پساب زباله یا تخلیه خارج می شوید. این باعث می شود که تمام آوارهای موجود در فیلتر از بین بروند تا بتوانید به راحتی آن را خارج کرده و سطح عملکرد طبیعی فیلتر را بازیابی کنید.

به این فکر کنید که از صافی در کفشور خود استفاده کنید. تکه های غذایی می توانند در ته صافی گیر کنند و تنها راه بیرون آوردن آنها این است که صافی را برگردانید و از جهت مخالف آب را از طریق آن عبور دهید.

شستشوی بکواش استخر بر اساس همان اصل کار می کند. در حالی که شستشوی معکوس یا بکواش استخر بدون توجه به نوع فیلتر استخر معمولاً به همان روش کار می کند ، اما مراحل کار کمی متفاوت است.

بکواشسیستم فیلتر و بکواش استخر

نحوه شستشوی مجدد فیلتر شنی یا بکواش استخر فیلتر شنی

آیا تصور می کنید اگر مجبور شوید شن و ماسه را بردارید و آن را بشویید؟ چقدر کثیف خواهد بود ؟! خوشبختانه ، وقتی ساخت استخر تمام شد.یاد می گیرید چگونه یک فیلتر شنی را دوباره شستشو دهید ، به سرعت متوجه می شوید که این یک فرآیند بسیار آسان تر است. شن و ماسه هرگز از فیلتر خارج نمی شود