سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پارک آبی در دنیا

سیام پارک ، تنریف ، اسپانیا

 

پارک آبی سیام اسپانیا

پارک آبی سیام اسپانیا

با الهام از فرهنگ سیامی ، سیام پارک ، تنریف ، اسپانیا ، ادعا می کند که دیدنی ترین جاذبه آب در اروپا است. این جزیره در جزیره تنریف متعلق به جزایر قناری در اسپانیا واقع شده است. یکی از معروف ترین جاذبه های آن جزیره است ، سرسره ای که در استخر های بتنی آن از یک شیب عمودی 28 متری سقوط آزاد پایین می روید.

آدرنالین در حد کامل. اگر جرات دارید و اعصاب اجازه می دهد ، می توانید چشمان خود را باز کرده و برای چند ثانیه از یک آکواریوم دیدنی که از طریق آن جاذبه عبور می کند لذت ببرید. همه چیز ، با سرعت 60 کیلومتر در ساعت.

علاوه بر این ، طبق نظرات TripAdvisor برای چهارمین سال متوالی بهترین پارک جهان در نظر گرفته شده است. آیا دوست دارید خود را در آنجا تصور کنید؟

ساخت استخر بینظیر سیام

 

پارک ساحلی ، فورتالزا برزیل

پارک ساحلی ، فورتالزا برزیل

پارک ساحلی ، فورتالزا برزیل

 

Fortaleza پایتخت ایالت Ceara برزیل است و به دلیل سواحل جادویی که توسط تپه های شنی و تالاب ها ، درختان خرما و صخره های قرمز تزئین شده است ، در سراسر جهان مشهور است. هوا بسیار مطبوع ، در واقع آرامش بخش و با دکورهای رنگارنگ است. احتمالاً همین دلیل باعث شده است که Beach Park در Fortaleza به عنوان مقاصد ضروری برای بازدید در Brazilá باشد

جاذبه های زیادی برای بچه ها وجود دارد و اگر کمی بیشتر به ماجراجویی نیاز دارید می توانید در یک استخر  موج سواری کنید یا سرسره آبی Insano را امتحان کنید. اما باید بدانید که Insano در کتاب رکوردهای گینس به عنوان بالاترین سرسره آبی ثبت شده است ، 41 فوت آن (41 متر) معادل ارتفاع یک ساختمان 14 طبقه است. با زاویه و شیب ، سرسره با سرعت 65 مایل در ساعت (105 کیلومتر در ساعت) فرود بسیار سریعی را ایجاد می کند. اماده ای؟

 

واتربوم ، بالی ، اندونزی

واتربوم

نمای هوایی پرش آبی در واتربوم بالی ، اندونزی.

پس از کشف مهمترین جاذبه های بالی ، به Waterbom در کوتا بروید ، جایی که یک روز را با احساسات سرگرم کننده ، غلت زدن و هیجان خواهید گذراند. شناگران کوچک را به Funtastic ببرید تا با گلوله های آب ، جت و زیر بشکهای تحت کنترل مخصوص برای بچه ها خنک شوند. روی یک لاستیک بپرید تا رودخانه مصنوعی کنار آبشارها و پوشش گیاهی گرمسیری را بیبینید، به یک سرسره با سرعت بالا بروید یا به سراغ Constrictor ، یکی از طولانی ترین سرسره های استخر در جهان بروید.

جرات کنید پیچ ??و خم های غیرمنتظره پایتون را به چالش بکشید ، خود را در دیگ عظیمی بنام Superbowl بیندازید و دوستانتان را برای یک پیروزی در بازی Boogie در استخر ارزان رو در رو به چالش بکشید.

شجاع ترین ها می توانند با سرعت سرگیجه آور احساس بی وزنی را به سمت پایین بلغزانند ، زیرا آنها از طریق 2 سقوط ناگهانی در مسیر مسابقه را سر می خورند یا در Smash Down به سرعت 70 کیلومتر در ساعت (43 مایل) می رسند ، یک سرسره 8 بخشی با یک سقوط خرد کننده.