سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حفاری در استخر

حفاری در استخر 

هنگامی که پیمانکار استخر شما شروع به ساخت استخر شما می کند ، ممکن است آزمایش خاک را برای اندازه گیری ترکیب زمینی که در آن مشغول به کار هستید انجام دهید. نمک ها ، مواد آلی ، خاک رس ، شن ، شن و ماسه می توانند بر شرایط حفاری ساخت استخر شما تأثیر بگذارند. آنها می خواهند اطمینان حاصل کنند که خاک یکنواخت و مناسب برای ساخت استخر است.

در مرحله بعدی ، آنها تجهیزات سنگین مانند سوراخ سوراخ را برای شروع حفر وارد می کنند. ممکن است از مقدار کثیفی که از زمین خارج می شود تعجب کنید. از آنجا که چنین حجم زیادی از خاک وجود دارد ، آنها احتمالاً آن را منتقل می کنند وگرنه قسمت عمده ای از حیاط شما را اشغال می کند.

در طی مراحل حفر ، حمل خاک و ذخیره مواد ، باید برای حیاط خود آماده باشید تا آسیب ببیند. تجهیزات سنگین و کامیون ها یک خط دسترسی را از طریق حیاط شما ایجاد می کنند و چمن های شما را از بین می برند. این یک قسمت ضروری از روند ساخت است.

 حفاری در استخر

مورد بعدی نصب خطوط برق و آب است که باعث عملکرد استخر شما می شود. این شامل ساخت پد تجهیزات است که سیستم های پمپ و فیلتر شما را نگه می دارد. لوله کشی ممکن است بسته به میزان احتیاطی که شما می خواهید در زیر بتن یا بالای یک بالشتک ساخته شود. اگر استخر دارای بسیاری از ویژگی های اضافی مانند چراغ ، آب و آبگرم باشد ، این فرآیند ممکن است طولانی تر شود.

کارهای فلزی ، لوله کشی و برق ، استخر سازی

نصب پوسته استخر

حالا برای قسمت مهیج! وقت آن است که قسمت واقعی ساخت استخر خود را بسازید. استخر گونیت (بتن پاششی) شامل ساخت اسکلت میلگرد تقویت شده با فولاد است. این به خوبی با گونیت ترکیب می شود زیرا آنها به خوبی پیوند می خورند ، دارای ویژگی های انبساط مشابهی در دماهای مختلف هستند و بتن از فولاد در برابر خوردگی محافظت می کند